Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Elżbieta Gorajawska prezesem OFBOR przez kolejną kadencję

Walne zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) ponownie wybrało Elżbietę Gorajewską na prezesa stowarzyszenia.

Elżbieta Gorajewska kierowała pracami zarządu organizacji od 2013 roku. Priorytem podczas jej kolejnej kadencji będzie budowanie silnej pozycji firm sygnatariuszy badawczego Programu Kontroli Jakości oraz wzmacnianie zaufania do badań.
W ciągu minionych dwóch lat zbudowaliśmy nowy standard jakości w zakresie bezpieczeństwa informacji (PKJBI) rozwinęliśmy też standard kontroli jakości realizacji badań (PKJPA). To wyraz naszego dążenia do ciągłego podnoszenia jakości badań w Polsce. To także wyraźny sygnał dla naszych klientów, że branża badawcza odpowiada na ich zmieniające się potrzeby” - informuje Elżbieta Gorajewska w komunikacie prasowym.
Elżbieta Gorajewska od 1996 roku jest dyrektorem zarządzającym Nielsen Audience Measurement. Wcześniej pracowała w CBOS i GfK Polonia. Jest członkiem polskich i międzynarodowych organizacji branżowych (ESOMAR, EMRO, PTBRiO).
D
o zarządu OFBOR wybrano również Marcina Kujawskiego - R&D directora w Millward Brown oraz Ryszarda Pieńkowskiego - zastępcę prezesa w PBS.
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) jest stowarzyszeniem skupiającym instytuty badawcze, powołanym w celu kontroli przestrzegania norm etycznych oraz metodologicznych w badaniach opinii i rynku, a także działającym na rzecz publicznego zaufania do badań. Do OFBOR należy 21 instytutów. (PR)

(24.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.