TVN nie straci na wizerunku wśród widzów
Adam Łaszyn
Po publikacji "Wprost" o molestowaniu w "Faktach" może się zmniejszyć atrakcyjność TVN jako pracodawcy, jak każdego pracodawcy, który staje wobec takich zarzutów, formułowanych wobec czołowych pracowników. Ale nie sądzę, by odbiło się to na wizerunku stacji wśród widzów.
Nie sądzę też, by miało to faktyczny wpływ na cenę sprzedaży stacji. Jeżeli są to poważni negocjatorzy nie uważam, by w ogóle pojawił się taki argument w procesie negocjacji.
Na pewno w interesie firmy, przedsiębiorstwa, które spotyka się z takimi zarzutami wobec jednego z pracowników jest to, żeby sprawę wyjaśnić wewnętrznie i ewentualnie przedstawić ustalenia, jakie wewnątrz poczyniono. Dopóki jednak nie padają formalne zarzuty jest to sprawa, która rozgrywa się głównie w sferze wizerunkowej.
(24.02.2015)