Dział: INTERNET

Dodano: Luty 22, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2016 roku Netflix wyda 5 mld dol. na produkcję

Serwis streamingowy Netflix w przyszłym roku wyda około 5 mld dol. na zakup lub produkcję treści do swojej oferty programowej. To więcej, niż wydają łącznie HBO, Showtime, Starz i Amazon.

Z raportu firmy konsultingowej Janney Capital Market wynika, że w 2016 roku inwestycje serwisu w ofertę programową będą o około 50 proc. wyższe niż w br., a te szacowane są na niemal 3,3 mld dol. Jeśli prognozy okażą się trafne, to Netflix stanie się jednym z największych amerykańskich inwestorów w treści i pod tym względem ustępować będzie tylko sportowej sieci telewizyjnej ESPN.
Ted Sarandos, szef ds. kontentu amerykańskiego serwisu, potwierdził niedawno, że już za kilka lat produkowane na potrzeby serwisu nowe seriale i programy lub kolejne sezony dotychczasowych serii będą się pojawić w ofercie Netfliksa co dwa i pół tygodnia.

(LL, 22.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.