Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 22, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2,5 tys. skarg, ale reklama Booking.com w Wielkiej Brytanii nie będzie zakazana (wideo)

Advertising Standards Authority (ASA), brytyjski regulator rynku reklamowego, zdecydował, że spot “Booking.Yeah” promujący serwis rezerwacyjny Booking.com nie obraża.

Urzędnicy ASA orzekli, że reklama serwisu nie jest obraźliwa i nie godzi w standardy reklamowe. Regulator otrzymał 2345 skarg związanych z tą kampanią. Autorzy większości z nich wskazywali, że w spocie, w celu podkreślenia przekazu, wykorzystano podobne brzmienie słowa “booking” i wulgarnego “f**king”.

Kontrowersyjny spot jest częścią globalnej kampanii brandingowej serwisu Booking.com, która wystartowała w styczniu 2013 roku. Za jej kreację odpowiada agencja Wieden+Kennedy.

(LL, 22.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.