2,5 tys. skarg, ale reklama Booking.com w Wielkiej Brytanii nie będzie zakazana (wideo)
22.02.2015, 11:29

Advertising Standards Authority (ASA), brytyjski regulator rynku reklamowego, zdecydował, że spot “Booking.Yeah” promujący serwis rezerwacyjny Booking.com nie obraża.
Urzędnicy ASA orzekli, że reklama serwisu nie jest obraźliwa i nie godzi w standardy reklamowe. Regulator otrzymał 2345 skarg związanych z tą kampanią. Autorzy większości z nich wskazywali, że w spocie, w celu podkreślenia przekazu, wykorzystano podobne brzmienie słowa “booking” i wulgarnego “f**king”.
Kontrowersyjny spot jest częścią globalnej kampanii brandingowej serwisu Booking.com, która wystartowała w styczniu 2013 roku. Za jej kreację odpowiada agencja Wieden+Kennedy.
(LL, 22.02.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
