Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKW unieważnia przetarg na agencję PR

Państwowa Komisja Wyborcza po raz drugi rozpisała przetarg na działania PR, zmieniając tryb wyboru agencji i kryteria jej oceny. Unieważniony przetarg dotyczył opracowania strategii i schematu komunikacji społecznej, projektu kampanii informacyjnych dotyczących wyborów w 2015 roku - wyborów na prezydenta RP, wyborów do Sejmu i Senatu.

Unieważniony przetarg miał charakter ograniczony, dokumenty złożyły cztery firmy. Po ich przeanalizowaniu do przetargu zostały zaproszone trzy agencje: Profile, Marketing & Communications Consultans i Golden Frame Media. Przetarg PKW wygrała Golden Frame Media, ale Profile i M&CC oprotestowały ten wybór, uważając, że doszło do "nieprawidłowego wyliczenia zawartych w SiWZ kryteriów oceny ofert" i "przydzielenia nieprawidłowych wartości uczestnikom przetargu".

Przetarg został unieważniony i rozpisany na nowo - tym razem jako nieograniczony, a kryteria oceny ofert agencji zostały zmienione. Otwarcie i ocena ofert ma nastąpić w najbliższy wtorek, 25 lutego.

Agencja Golden Frame Media odpowiadała za obsługę PR i komunikację poprzednich wyborów samorządowych, podczas których PKW miała problemy z systemem elektronicznego zliczania głosów, co spowodowało, że podanie wyników było opóźnione o ponad tydzień.

(AMS, 20.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.