PKW unieważnia przetarg na agencję PR
![](/images/contents/photo_38716_1456634919_big.jpg)
Państwowa Komisja Wyborcza po raz drugi rozpisała przetarg na działania PR, zmieniając tryb wyboru agencji i kryteria jej oceny. Unieważniony przetarg dotyczył opracowania strategii i schematu komunikacji społecznej, projektu kampanii informacyjnych dotyczących wyborów w 2015 roku - wyborów na prezydenta RP, wyborów do Sejmu i Senatu.
Unieważniony przetarg miał charakter ograniczony, dokumenty złożyły cztery firmy. Po ich przeanalizowaniu do przetargu zostały zaproszone trzy agencje: Profile, Marketing & Communications Consultans i Golden Frame Media. Przetarg PKW wygrała Golden Frame Media, ale Profile i M&CC oprotestowały ten wybór, uważając, że doszło do "nieprawidłowego wyliczenia zawartych w SiWZ kryteriów oceny ofert" i "przydzielenia nieprawidłowych wartości uczestnikom przetargu".
Przetarg został unieważniony i rozpisany na nowo - tym razem jako nieograniczony, a kryteria oceny ofert agencji zostały zmienione. Otwarcie i ocena ofert ma nastąpić w najbliższy wtorek, 25 lutego.
Agencja Golden Frame Media odpowiadała za obsługę PR i komunikację poprzednich wyborów samorządowych, podczas których PKW miała problemy z systemem elektronicznego zliczania głosów, co spowodowało, że podanie wyników było opóźnione o ponad tydzień.
(AMS, 20.02.2015)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)