Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biblioteka Analiz wydała dwumiesięcznik o alkoholach

Okładka dwumiesięcznika "Aqua Vitae"

Od wczoraj ukazuje się dwumiesięcznik „Aqua Vitae. Ekskluzywny Magazyn o Alkoholach” (Biblioteka Analiz).

„Aqua Vitae" kierowany jest do polskiej branży spirytusowej. Redaktorem naczelnym magazynu jest Łukasz Gołębiewski, prezes Biblioteki Analiz, która wydaje dwutygodnik o rynku wydawniczo-księgarskim. Gołębiewski jest również wydawcą serwisu poświęconego alkoholom - Spirits.com.pl. - Postanowiłem połączyć hobby z doświadczeniem zawodowym. Od wielu lat degustuję alkohole. Sądzę, że jest to dobry moment na stworzenie takiego pisma, ponieważ zainteresowanie dobrymi alkoholami wzrasta - mówi Łukasz Gołębiewski, były dziennikarz "Rzeczpospolitej".

W pierwszym numerze magazynu znajduje się m.in. rozmowa z Christianem Drouinem, prezesem firmy Calvados Christian Drouin, reportaż z wizyty w destylarni Jim Beam w Kentucky, recenzje książek oraz noty degustacyjne.

Magazyn został wydany w nakładzie 1,5 tys. egz., ma 70 stron i kosztuje 14,99 zł (prenumerata roczna - 80 zł). - W pierwszym dniu sprzedaliśmy ponad 600 prenumerat - mówi Ewa Tenderenda-Ożóg, sekretarz redakcji. Dwumiesięcznik rozprowadzany jest w sklepach z luksusowymi alkoholami i barach.

Strona reklamowa została wyceniona na 5 tys. zł,  ostatnia okładka na 10 tys. zł. Reklamodawcy magazynu mogą bezpłatnie promować się w serwisie Spirits.com.pl.

(IKO, 17.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.