Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 13, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 02.02.2015 - 08.02.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,85%
2 Polsat 11,64%
3 TVN 10,32%
4 TVP2 9,14%
5 TV PULS 3,39%
6 TVN7 3,31%
7 TVP INFO 3,26%
8 TV4 3,14%
9 TVN24 2,94%
10 Puls 2 1,77%
11 Polsat2 1,44%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,30%
13 TVP Seriale 1,30%
14 TV6 1,19%
15 TVP Rozrywka 1,14%
16 TVP Regionalna 1,02%
17 Stopklatka 0,95%
18 Polsat News 0,94%
19 Nickelodeon 0,87%
20 Polo TV 0,75%
  Inne 27,34%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 02-02-2015 20:44:55 7 186 20,11%
2 TELEEXPRESS TVP1 08-02-2015 17:04:05 5 753 16,10%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 04-02-2015 20:44:55 5 734 16,05%
4 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - TITISEE NEUSTADT TVP1 08-02-2015 15:45:29 5 144 14,40%
5 WIADOMOŚCI TVP1 08-02-2015 19:30:09 4 680 13,10%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 05-02-2015 20:30:41 4 581 12,82%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 03-02-2015 20:08:11 4 354 12,19%
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 03-02-2015 21:41:23 4 346 12,16%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 08-02-2015 20:01:54 4 142 11,59%
10 FAKTY TVN 06-02-2015 19:00:03 4 021 11,25%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(13.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.