"Fakt TV" ma nową makietę i więcej porad

"Fakt TV" zmienił makietę
Dzisiejsze wydanie dodatku telewizyjnego "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) - "Fakt TV" ukazało się w zmienionym layoucie, jest w nim więcej informacji o produkcjach telewizyjnych i rozbudowana część poradnikowa.
Za layout odpowiada Łukasz Kiljański, p.o. dyrektor artystyczny "Faktu", za projekt zmian gazety - Magdalena Tymicka, szefowa "Fakt TV". Zawartość tv guide'u podzielono na część magazynową (m.in. informacje o produkcjach telewizyjnych) i poradnikową, w której wyodrębniono: zdrowie i urodę, prawo i pieniądze oraz kulinaria (m.in. rubryka "Kuchnia z przepisami gwiazd").
Kampanię promującą zmieniony "Fakt TV" przygotował zespół marketingu Ringier Axel Springer Polska wraz z domem mediowym MediaCom. Media Impact Polska przygotował nowe formaty reklamowe "Faktu TV".
(IKO, 12.02.2015)
