Grupa IQS oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod wspólną marką
10.02.2015, 10:41

Agencja badawcza Grupa IQS i instytut badań online - Interaktywny Instytut Badań Rynkowych - od wczoraj działają pod wspólną marką IQS.
Nowa strategia jest efektem zmian własnościowych i przejęcia wszystkich udziałów w spółce Instytut Badań Rynkowych przez Grupę IQS w ub.r. Firmą, którą tworzy dziewięć zespołów badawczych, zarządzają prezes spółki Alina Lempa wraz z Mattem Wójcikiem, członkiem zarządu.
Wśród głównych celów biznesowych nowej strategii jest wzmocnienie pozycji w obszarze badań online oraz badań jakościowych, a także szukanie nowych obszarów rozwoju.
Elementem wspierającym wdrożenie strategii jest nowy system identyfikacji wizualnej, wykorzystujący elementy kółek. Za kreację odpowiada agencja Brandwell.
(DR, 10.02.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
