W spocie Eurobanku mniej Piotra Adamczyka (wideo)

Wczoraj rozpoczęła się kampania reklamowa Eurobanku, promująca oprocentowanie konta Prestige.
Ofertę Eurobanku wspiera czterotygodniowa kampania telewizyjna, przedstawiająca możliwość dzielenia się z bliskimi osobami korzyściami płynącymi z posiadania rachunku. Kreacją spotów zajęła się agencja reklamowa GPD, produkcją dom produkcyjny Propeller, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.
Reżyserię spotu powierzono Tadeuszowi Śliwie. Kampania reklamowa obejmuje główne ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w Internecie i w placówkach Eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).
Jest to pierwsza kampania Eurobanku przygotowana przez GPD - agencja wygrała przetarg na obsługę tego klienta na początku br. Przez ostatnie cztery lata komunikacją Eurobanku zajmowała się agencja Brasil, która również zdobyła tego klienta w przetargu. Brasil opracowała komunikację z udziałem aktora Piotra Adamczyka, który dotychczas był głównym bohaterem spotów Eurobanku.
Reklama autorstwa GPD rolę Adamczyka ograniczyła do krótkiego komentarza na końcu spotu. Współpraca z Piotrem Adamczykiem, według zapewnień Eurobanku, ma być kontynuowana.
(AMS, 03.02.2015)
