Ranking najczęściej nagradzanych spotów w 2014 roku otwiera film dla Volvo (wideo)
![](/images/contents/photo_38487_1456634742_big.jpg)
New Zealand Transport Agency "Mistakes" (Clemenger BBDO)
Agencja Forsman & Bodenfors uplasowała się na pierwszym miejscu najnowszej edycji rankingu “The Gunn Report”.
Sztokholmska agencja znalazła się na szczycie listy 50 najczęściej nagradzanych w ub.r. agencji świata dzięki zrealizowanej dla Volvo Truck kampanii "Live Test Series" i wirusowego spotu reklamowego “The Epic Split”. Kolejne miejsca rankingu zajęły agencje Dentsu z Tokio i Adam & Eve/DDB z Londynu.
W rankingu sieci agencji reklamowych na czele zestawienia sklasyfikowano BBDO przed DDB i Leo Burnett.
“The Gunn Report” sporządzono na podstawie wyników ponad 45 najważniejszych konkursów reklamowych w 2014 roku.
Oto pierwsza piątka najczęściej nagradzanych spotów:
Volvo Trucks "The Epic Split" (Forsman & Bodenfors)
Harvey Nichols "Sorry, I spent it on myself" (Adam & Eve/DDB)
New Zealand Transport Agency "Mistakes" (Clemenger BBDO)
Guinness "Sapeurs" (AMV/BBDO)
Old Spice "Mom Song" (Wieden + Kennedy)
(LL, 29.01.2015)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)