Agora sprzedaje serwisy radiowe - konkuruje z Eurozetem i IAR
Grupa Radiowa Agory oferuje rozgłośniom lokalnym serwisy informacyjne. Ma już nawet pierwszego klienta - Radio 7 z Mławy.
Dotychczas Radio 7 nadawało dzienniki Eurozetu, ale z nich zrezygnowało, bo nie było zadowolone z jakości serwisów.
Według ustaleń "Presserwisu" miesięczny abonament na serwisy Agory kosztuje od 450 zł (dzienniki z prognozą pogody) do 500 zł (wersja uzupełniona o serwisy sportowe - pięć na dobę). W pakiecie są wydania emitowane co godzinę od 6 do 22 (w przypadku weekendów od 8 do 20). Za dzienniki Eurozetu stacje, które nie są w Pakiecie Niezależnych (oferta handlowa RRM - domu sprzedaży Eurozetu), płacą ok. 1,2 tys. zł. W sumie nadaje je kilkadziesiąt stacji w Polsce. Część rozgłośni korzysta z serwisów Informacyjnej Agencji Radiowej (kosztują ok. 1,5 tys. zł).
– Rozmawiamy z wieloma rozgłośniami na temat współpracy, z kilkoma finalizujemy już negocjacje – mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media (Grupa Radiowa Agory). – Proponujemy nie tylko gotowe dzienniki, ale także nasze audycje i materiały z kontentem produkowanym przez Grupę Radiową Agory – dodaje Moszczyński.
Do Grupy Radiowej Agory należą ponadregionalne Radio Tok FM, sieci Złote Przeboje i Rock Radio, a także poznańskie Radio Blue FM.
(KOZ, 29.01.2015)