Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 19.01.2015 - 25.01.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,09%
2 Polsat 11,58%
3 TVN 10,57%
4 TVP2 9,99%
5 TVN7 3,28%
6 TV PULS 3,16%
7 TV4 3,03%
8 TVN24 2,91%
9 TVP INFO 2,86%
10 Polsat2 1,59%
11 Puls 2 1,52%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,41%
13 TVP Seriale 1,24%
14 TVP Rozrywka 1,23%
15 TV6 1,19%
16 TVP Regionalna 1,05%
17 Stopklatka 0,88%
18 Eurosport 0,79%
19 TVP Historia 0,79%
20 ATM Rozrywka 0,78%
  Inne 28,06%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 19-01-2015 20:42:51 7 162 20,05%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 21-01-2015 20:44:22 5 605 15,69%
3 WIADOMOSCI TVP1 25-01-2015 19:30:09 4 561 12,77%
4 TELEEXPRESS TVP1 25-01-2015 17:00:07 4 495 12,58%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 22-01-2015 20:30:04 4 266 11,94%
6 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 19-01-2015 21:38:28 4 192 11,73%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 19-01-2015 20:08:03 4 181 11,70%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 25-01-2015 20:02:16 4 104 11,49%
9 CISZA NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 25-01-2015 20:26:33 3 900 10,91%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 25-01-2015 20:15:11 3 816 10,68%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(29.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.