Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN i Dwójka z udziałem poniżej 10 procent

Dane z okresu 05.01.2015 - 11.01.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,91%
2 Polsat 11,05%
3 TVN 9,76%
4 TVP2 9,07%
5 TVN7 3,44%
6 TVP INFO 3,42%
7 TV4 3,00%
8 TV PULS 2,99%
9 TVN24 2,97%
10 Puls 2 1,52%
11 Polsat2 1,51%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,33%
13 TVP Seriale 1,30%
14 TV6 1,29%
15 TVP Rozrywka 1,16%
16 TVP Regionalna 1,04%
17 Stopklatka 0,94%
18 Polsat News 0,94%
19 ATM Rozrywka 0,79%
20 Fokus TV 0,78%
  Inne 27,79%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 06-01-2015 20:42:41 6 401 17,92%
2 TELEEXPRESS TVP1 06-01-2015 17:36:00 6 000 16,79%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 07-01-2015 20:42:58 5 816 16,28%
4 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI BISCHOFSHOFEN TVP1 06-01-2015 16:27:55 5 355 14,99%
5 WIADOMOŚCI TVP1 11-01-2015 19:30:08 5 095 14,26%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 08-01-2015 20:30:39 4 667 13,06%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 06-01-2015 20:08:19 4 453 12,46%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 11-01-2015 20:15:13 4 382 12,26%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 11-01-2015 20:01:51 4 257 11,92%
10 CISZA NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 11-01-2015 20:25:10 4 194 11,74%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(26.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.