Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydatki na reklamę leków dwukrotnie większe niż na reklamę żywności

Dane z okresu 12.01.2015 - 18.01.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,15%
2 Polsat 11,69%
3 TVN 10,27%
4 TVP2 9,35%
5 TVN7 3,74%
6 TVP INFO 3,45%
7 TVN24 3,15%
8 TV PULS 2,96%
9 TV4 2,90%
10 Polsat2 1,49%
11 Puls 2 1,48%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,31%
13 TVP Seriale 1,31%
14 TVP Rozrywka 1,16%
15 TV6 1,14%
16 TVP Regionalna 1,01%
17 Stopklatka 0,91%
18 Polsat News 0,91%
19 TVP Historia 0,78%
20 Nickelodeon 0,76%
  Inne 27,08%













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 12-01-2015 20:43:44 6 803 19,04%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 14-01-2015 20:43:40 5 707 15,97%
3 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - ZAKOPANE TVP1 18-01-2015 13:44:43 4 780 13,38%
4 TELEEXPRESS TVP1 17-01-2015 17:53:01 4 759 13,32%
5 WIADOMOŚCI TVP1 18-01-2015 19:30:08 4 695 13,14%
6 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 13-01-2015 21:39:02 4 544 12,72%
7 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 15-01-2015 20:30:07 4 245 11,88%
8 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH /STUDIO SPORT/ TVP1 18-01-2015 14:43:02 4 093 11,46%
9 FAKTY TVN 13-01-2015 19:00:06 4 085 11,43%
10 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - WISLA TVP1 15-01-2015 17:31:09 4 037 11,30%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(26.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.