"Tygodnik Powszechny" i "Przegląd" poprawiły sprzedaż w listopadzie
W listopadzie ub.r. "Polityka" (Polityka) była najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W listopadzie ub.r. "Polityka" (Polityka) była najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" w listopadzie ub.r. wyniosła 116 398 egz. (spadek o 3,37 proc. w porównaniu z listopadrm 2013 roku). Na drugim miejscu był "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) - 111 219 egz. (spadek o 3,09 proc.). Kolejny w zestawieniu tygodnik to "W Sieci" (Fratria) - 69 106 egz. (spadek o 16,49 proc.). Największy spadek zanotował tygodnik "Do Rzeczy" (Orle Pióro) - o 26,64 proc., do 53 143 egz. Średnia sprzedaż "Wprost" (AWR Wprost) wyniosła 41 353 egz. (spadek o 21,03 proc.). Wzrost średniej sprzedaży odnotował "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - o 1,55 proc., do 17 456 egz.
Wśród tytułów katolickich wzrosła sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny) - o 4,59 proc., do 18 097 egz.
"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) osiągnął średnią sprzedaż 295 342 egz. (spadek o 9,21proc.). Sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej w Katowicach) wyniosła 139 075 egz. (spadek o 2,53 proc.).
(IKO, 21.01.2015)