Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 13, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP ma zdecydowanie więcej widzów od Polsatu i TVN

Grupa TVP, czyli wszystkie anteny Telewizji Polskiej, miały zdecydowanie największy spośród wszystkich nadawców udział w oglądalności telewizyjnej w Polsce w całym roku 2014. Średnio wynosił on 31 proc., przy 22,3 proc. grupy Polsat i 21,1 proc. grupy TVN. W dodatku oglądalność TVP w stosunku do poprzedniego roku wzrosła (o 2,3 punktu procentowego), a Polsatu i TVN-u spadła (odpowiednio o 2,6 p.p. i 2,3 p.p).

Z analizy danych telemetrycznych, którą przeprowadził branżowy Presserwiss (press.pl) także w tzw. grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) TVP była w skali całego roku absolutnym liderem telewizyjnym w Polsce, zwiększając swoje udziały z 23,6 proc. do 24,1 proc. podczas gdy Polsat zyskał, ale mniej (z 24,3 proc. do 24,5 proc.), a TVN stracił (z 22,8 proc. do 22,2 proc.)

 

Przypomnijmy, że Grupa TVP to 12 Anten ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVP INFO, TVP Kultura, TVP Historia, TVP Seriale, TVP Sport, TVP Polonia, TVP HD, TVP Rozrywka, TVP Regionalna, TVP ABC). Grupa TVN to 11 stacji (TVN, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, TVN 24, TVN24 Biznes i świat, TVN7, TTV - Twoja Telewizja, nSport+, Religia.tv, Mango 24). Grupa Polsat to 22 stacje (Polsat, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat JimJam, Polsat News, Polsat Play, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat2, CI Polsat, TV4, TV6, Superstacja, ATM Rozrywka, Polsat Sport News, Polsat News 2, Polsat Food, Polsat Viasat Explorer, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Nature, Polsat Romans, Disco Polo Music).

 

Centrum Informacji TVP

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.