Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 12, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl przekazał już 8 800 000 złotych na rzecz WOŚP!

Szósty raz z rzędu Lidl pokazał, że praca zespołowa przynosi imponujące rezultaty. Zbiórka pieniędzy dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trwała w sklepach Lidl już od 5 stycznia. Lidl z pomocą swoich klientów i pracowników przekazał w tym roku na rzecz fundacji 1 600 000 złotych! W sumie, w ciągu ostatnich 6 lat Lidl uzbierał sumę o łącznej wartości 8 800 000 złotych. Warto grać razem by pomagać!

 Zbiórka na rzecz WOŚP rozpoczęła się w sklepach sieci Lidl już w poniedziałek 5 stycznia, niemal tydzień przed Wielkim Finałem. Podczas codziennych zakupów klienci mogli pomagać w zbiórce wrzucając pieniądze do specjalnych skarbon umieszczonych przy kasach. Oprócz zbiórki pieniędzy prowadzonej w sklepach, sieć Lidl przekazała noże szefa kuchni oraz książki kucharskie z autografami Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy na aukcje charytatywne. Noże i książki można było licytować w Internecie.

Na przestrzeni ubiegłych sześciu lat, jak co roku klienci Lidla wykazali się ogromną szczodrością i wielkim sercem wspierając WOŚP” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. „Ich wparcie pozwoli Wielkiej Orkiestrze prężnie działać gromadząc fundusze dla tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy. Chciałabym podziękować przede wszystkim naszym klientom – ich zaangażowanie jest godne podziwu” – dodaje.

W tym roku wspólnie zbierano na zakup urządzeń diagnostycznych i podtrzymania wysokich standardów leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych, onkologicznych, kardiochirurgicznych, pulmonologicznych i reumatologicznych, ale też na rzecz godnej opieki medycznej seniorów.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech
w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.

Sandra Kaczmarek - senior account executive Mar

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.