Radio Eska zakończyło rok z największą liczbą fanów na Facebooku
Okładka raportu "Fanpage Trends 12.2014"
Na koniec 2014 roku wśród mediów obecnych na Facebooku najwięcej fanów miało Radio Eska - 1 mln 836 tys. W grudniu stacji przybyło 30 tys. fanów (wzrost o 2 proc. w porównaniu do listopada ub.r.) - obliczyła firma Sotrender.
O 365 tys. mniej fanów miał na koniec ub.r. SA Wardega, któremu przybyło w grudniu 40 tys. fanów (wzrost o 3 proc. w porównaniu do poprzedniego miesiąca). Trzecim najbardziej popularnym fan page była Eska TV - 1 mln 309 tys. fanów (wzrost o 3 proc.).
Najbardziej zaangażowanych fanów miał Rezigiusz. Ponad 229 tys. użytkowników wykonało w grudniu ub.r. na fan page tego youtubera co najmniej jedną aktywność.
Spośród tytułów prasowych najwięcej fanów miał "Przegląd Sportowy" - 404 tys. fanów (wzrost o 3 proc.), następnie Fakt.pl - 330 tys. (wzrost o 2 proc.) i "Gazeta Wyborcza" - 283 tys. (wzrost o 2 proc.).
Wśród programów telewizyjnych prowadzi "Tylko muzyka" (Polsat) - 676 tys. (brak przyrostu). Na drugim miejscu był serial "M jak miłość" (TVP 2) 626 tys. (wzrost o 2 proc.)., na trzecim "The Voice of Poland" (TVP 2) - 597 tys. (wzrost o 2 proc.).
Najbardziej interaktywnym postem w mediach był wpis Radia Eska z 12 grudnia: "Dziś życiowo :) Rafał Adamczak − dzień dobry :)". Wiadomość polubiło 33 158 osób. Naliczono 184 382 wszystkich działań w obrębie tego posta.
Raport został przygotowany przez Sotrender Research Team.
(IKO, 12.01.2015)