Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Graj o całość" w Radiu Złote Przeboje

Radio Złote Przeboje zaprasza do udziału w nowym konkursie "Graj o całość" - słuchacze stacji codziennie mogą rozwiązywać muzyczne zagadki Zygmunta Chajzera i wygrywać atrakcyjne nagrody. Zabawa, która rozpoczęła się 7 stycznia, potrwa kilka miesięcy.

Konkurs "Graj o całość" rozgrywany jest na antenie Radia Złote Przeboje przez cały dzień. Słuchacze mogą zgłaszać się do zabawy e-mailowo, a ich zadaniem w konkursie jest prawidłowe rozwiązanie muzycznego rebusu prezentowanego przez Zygmunta Chajzera. Wystarczy odpowiednio skojarzyć dwa podane słowa, aby utworzyły one np. nazwę zespołu czy wokalisty. 
Trzy razy dziennie będzie można wziąć udział w finale zabawy i wygrać sprzęt elektroniczny, np. wieżę hi-fi, zestaw kina domowego, radiobudzik czy ekspres do kawy. 

Nowy konkurs Radia Złote Przeboje wspiera specjalna kampania promocyjna obejmująca kina sieci Helios, serwisy internetowe (strony z grupy Gazeta.pl, Onet.pl i Ipla) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS. 
Spot reklamowy z udziałem Zygmunta Chajzera można zobaczyć na stronie 

" target="_blank">

.
Działania promocyjne potrwają od 9 stycznia do końca miesiąca. Przygotował je zespół Grupy Radiowej Agory, a spot wyprodukowało studio SVG. 

Malwina Kaźmierska - specjalista ds. komunikacji

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.