Prognozy Millward Brown w reklamie cyfrowej i mediach na 2015
W styczniu 2015 eksperci Millward Brown z całego świata specjalizujący się w reklamie cyfrowej i mediach znowu przedstawią swoje prognozy na nadchodzący rok, przewidując najważniejsze trendy i formułując rekomendacje. Dzięki temu marki będą mogły łatwiej wpisać się w zmieniający się krajobraz roku 2015 i kolejnych okresów.
Krótką zapowiedź pierwszej prognozy Millward Brown na rok 2015 znajdziecie Państwo niżej. W styczniu będzie można zapoznać się z pełną wersją naszego raportu opisującego prognozy dla świata mediów (w tym cyfrowych) na rok 2015 Synchronizacja drugiego ekranu zapewnia większą kontrolę w środowisku multiscreen.
Nowe technologie synchronizacji drugiego ekranu to znakomita możliwość zwielokrotnienia skuteczności wydatków na reklamę telewizyjną albo… podważenia wysiłków konkurencji.
Można oczekiwać, że w roku 2015 kontrolowana synchronizacja drugiego ekranu (second screen syncing) będzie coraz śmielej pojawiać się w media-planach. Dzięki technologii synchronizacji marketerzy i domy mediowe mogą odzyskać utraconą kontrolę. Dzięki technice media meshing (koordynacja różnych mediów) można dotrzeć do tych konsumentów, którzy wykorzystują przerwy reklamowe w telewizji, żeby posurfować w sieci.
Technologia ta – już oferowana przez szereg dostawców – ma bardzo szeroki zakres zastosowań. Można ją m.in. wykorzystywać do „rozszerzania” i zwiększania wartości reklam telewizyjnych dzięki dodatkowym opowieściom reklamowym (technika storytelling). Nowe technologie umożliwiają także kierowanie dodatkowego przekazu do odbiorców lub torpedowanie reklam konkurencji. W trakcie nadchodzącego roku będzie odbywał się pomiar rzeczywistych skutków technologii synchronizacji drugiego ekranu, ponieważ będzie ona miała coraz większy zasięg. W ten sposób możliwe będzie uzyskanie danych na temat jej wpływu na marki i zachowania konsumentów.
Kuba Antoszewski - PR Manager Poland Millward Brow