Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prognozy Millward Brown w reklamie cyfrowej i mediach na 2015

W styczniu 2015 eksperci Millward Brown z całego świata specjalizujący się w reklamie cyfrowej i mediach znowu przedstawią swoje prognozy na nadchodzący rok, przewidując najważniejsze trendy i formułując rekomendacje. Dzięki temu marki będą mogły łatwiej wpisać się w zmieniający się krajobraz roku 2015 i kolejnych okresów.

Krótką zapowiedź pierwszej prognozy Millward Brown na rok 2015 znajdziecie Państwo niżej. W styczniu będzie można zapoznać się z pełną wersją naszego raportu opisującego prognozy dla świata mediów (w tym cyfrowych) na rok 2015 Synchronizacja drugiego ekranu zapewnia większą kontrolę w środowisku multiscreen.

Nowe technologie synchronizacji drugiego ekranu to znakomita możliwość zwielokrotnienia skuteczności wydatków na reklamę telewizyjną albo… podważenia wysiłków konkurencji.

Można oczekiwać, że w roku 2015 kontrolowana synchronizacja drugiego ekranu (second screen syncing) będzie coraz śmielej pojawiać się w media-planach. Dzięki technologii synchronizacji marketerzy i domy mediowe mogą odzyskać utraconą kontrolę. Dzięki technice media meshing (koordynacja różnych mediów) można dotrzeć do tych konsumentów, którzy wykorzystują przerwy reklamowe w telewizji, żeby posurfować w sieci.

Technologia ta – już oferowana przez szereg dostawców – ma bardzo szeroki zakres zastosowań. Można ją m.in. wykorzystywać do „rozszerzania” i zwiększania wartości reklam telewizyjnych dzięki dodatkowym opowieściom reklamowym (technika storytelling). Nowe technologie umożliwiają także kierowanie dodatkowego przekazu do odbiorców lub torpedowanie reklam konkurencji. W trakcie nadchodzącego roku będzie odbywał się pomiar rzeczywistych skutków technologii synchronizacji drugiego ekranu, ponieważ będzie ona miała coraz większy zasięg. W ten sposób możliwe będzie uzyskanie danych na temat jej wpływu  na marki i zachowania konsumentów.

Kuba Antoszewski - PR Manager Poland Millward Brow

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.