„Dobry Tydzień” Bauera zaczął od sprzedaży 147 tys. egz.
Pierwszy numer tygodnika „Dobry Tydzień” (na rynku od końca października 2014) miał niższą sprzedaż niż konkurencja w segmencie pism rozrywkowych. Z wyników debiutanta Wydawnictwo Bauer jest jednak zadowolone.
Pierwszy numer tygodnika „Dobry Tydzień” (na rynku od końca października 2014) miał niższą sprzedaż niż konkurencja w segmencie pism rozrywkowych. Z wyników debiutanta Wydawnictwo Bauer jest jednak zadowolone.
Tygodnik „Dobry Tydzień”, adresowany do kobiet ceniących tradycję i wartości rodzinne, zadebiutował 27 października ub.r. w nakładzie 350 tys. egz. Z pierwszych danych o jego sprzedaży udostępnionych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w pierwszy numer sprzedał się w 147 273 egz. To o prawie 20 tys. egz. mniej niż wyniosła sprzedaż dotychczas najsłabszego w segmencie pism rozrywkowych tytułu - "Na Żywo" (Wydawnictwo Bauer).
- Zawsze chciałoby się więcej, jednak aktualny poziom sprzedaży jest satysfakcjonujący dla wydawcy, a redakcji daje poczucie bezpieczeństwa. Pismo zajęło stabilną pozycję na rynku, a dotychczasowe wyniki wskazują, że „Dobry Tydzień” pozostanie na nim dłużej i w lepszej kondycji niż wielu ekspertów przepowiadało – mówi Paweł Zapała, redaktor naczelny "Dobrego Tygodnia" oraz tygodnika „Świat i Ludzie” (też Wydawnictwo Bauer).
(IKO, 07.01.2015)
