Jerzy Owsiak znów promuje WOŚP w reklamach Play (wideo)

Jerzy Owsiak po raz czwarty w kampanii reklamowej sieci Play (P4) zachęca do wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której tegoroczny finał odbędzie się 11 stycznia.
Owsiak zachęca do udziału w 23. finale WOŚP, informując, na co zostaną przeznaczone zebrane pieniądze, a także zaprasza do Strefy Play. Kampania prowadzona jest w telewizji i Internecie. Jej kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Latem ub.r. Owsiak brał udział w kampanii sponsorów Przystanku Woodstock - Play i Lecha Premium.
Założyciel Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy znalazł się na drugim miejscu w rankingu "100 najcenniejszych gwiazd" miesięcznika "Forbes" - jego udział w reklamie wyceniono na 674 tys. zł.
(DR, 05.01.2015)
