Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rynkowski i Krawczyk w kampanii Radia Zet Gold

3 stycznia rusza nowa kampania Radia ZET Gold. Jest powiązana z akcją antenową, w której słuchacze będą mogli wygrać prywatny koncert Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka.

Dwa spoty z udziałem Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka – artystów dobrze znanych z anteny Radia ZET Gold – pojawią się w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz sieci kin Multikino. Kampania obejmie również prasę codzienną, tygodniki opinii oraz portale Onet i Wirtualną Polskę.

Reklamy podkreślają charakter stacji, zachęcając do wzięcia udziału w zabawie antenowej. Będzie w niej można wygrać prywatny koncert Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka. W spotach wykorzystano nieśmiertelne przeboje „Parostatek” oraz „Dziewczyny lubią brąz”.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Grupa Eurozet. Media zaplanował ZenithOptimedia.

" target="_blank" data-mce-href="

" data-mce-href="

Informacje o Radiu ZET Gold

Radio ZET Gold – Zawsze Wielkie Przeboje, to sieć radiowa nadająca w 19 miastach Polski. Swój program kieruje do dojrzałego słuchacza. Gra największe melodyjne przeboje ostatnich dekad. W programie oprócz muzycznych pozycji, znaleźć można szereg audycji i wiadomości lokalnych. Radio ZET Gold powstało 1 lipca 2013 roku na bazie koncesji stacji Planeta FM, Radia Traffic FM i Radia PLUS Toruń. Więcej na www.zetgold.pl.

Katarzyna Szczepanik
Rzecznik Grupy Eurozet

(03.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.