Rynkowski i Krawczyk w kampanii Radia Zet Gold
3 stycznia rusza nowa kampania Radia ZET Gold. Jest powiązana z akcją antenową, w której słuchacze będą mogli wygrać prywatny koncert Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka.
Dwa spoty z udziałem Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka – artystów dobrze znanych z anteny Radia ZET Gold – pojawią się w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz sieci kin Multikino. Kampania obejmie również prasę codzienną, tygodniki opinii oraz portale Onet i Wirtualną Polskę.
Reklamy podkreślają charakter stacji, zachęcając do wzięcia udziału w zabawie antenowej. Będzie w niej można wygrać prywatny koncert Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka. W spotach wykorzystano nieśmiertelne przeboje „Parostatek” oraz „Dziewczyny lubią brąz”.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Grupa Eurozet. Media zaplanował ZenithOptimedia.
" target="_blank" data-mce-href="
" data-mce-href="Informacje o Radiu ZET Gold
Radio ZET Gold – Zawsze Wielkie Przeboje, to sieć radiowa nadająca w 19 miastach Polski. Swój program kieruje do dojrzałego słuchacza. Gra największe melodyjne przeboje ostatnich dekad. W programie oprócz muzycznych pozycji, znaleźć można szereg audycji i wiadomości lokalnych. Radio ZET Gold powstało 1 lipca 2013 roku na bazie koncesji stacji Planeta FM, Radia Traffic FM i Radia PLUS Toruń. Więcej na www.zetgold.pl.
Katarzyna Szczepanik
Rzecznik Grupy Eurozet
(03.01.2015)