To może być rok mobile
W 2015 roku dojdzie do jakościowego rozwarstwienia się Internetu. Tzn. Internet też będzie rósł, dlatego, że będą mnożyły się formy wywierania wpływu na ludzi przy pomocy reklamy internetowej. A w szczególności będzie rósł Internet mobilny. To może być najważniejsze w tym roku.
W 2015 roku dojdzie do jakościowego rozwarstwienia się Internetu. Tzn. Internet też będzie rósł, dlatego, że będą mnożyły się formy wywierania wpływu na ludzi przy pomocy reklamy internetowej. A w szczególności będzie rósł Internet mobilny. To może być najważniejsze w tym roku.
Reklama telewizyjna utrzyma się na podobnym poziomie. Dlatego, że ciągle oferta telewizyjna jest bardzo atrakcyjna. Zarówno jeśli chodzi o liczbę kanałów, jak i same urządzenia do jej odbioru, które są coraz doskonalsze. Ludzie chcą przed nimi spędzać czas.
Także reklama kinowa będzie utrzymywała swoją popularność. Aktywność Polaków w zakresie wychodzenia do restauracji czy kina utrzymuje się.
Jeśli chodzi o poziom wydatków poszczególnych branż, to w górę będzie szedł handel. To jest kategoria, która zaczyna integrować wszystkie inne. Kilka, kilkanaście lat temu, to producenci wydawali relatywnie więcej na reklamę, niż handel. Obecnie bardzo wiele sklepów i sieci handlowych chce przejąć inicjatywę w zakresie promocji. To rodzaj integratora produktów i usług konsumenckich. Sieci handlowe chcą przyciągać klientów do swoich punktów lub stron internetowych, dla których konkurencją są strony konkretnego producenta. (zebr. DR)
(02.01.2015)