Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 15, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP wymyśliła miniprogram do promocji produktów marki E.Wedel

E.Wedel ma swój program w TVP 2

Firma E.Wedel razem z Telewizją Polską w ramach kampanii "W kuchni z E.Wedel" przygotowała program "Słodko i wytrawnie".

Czterominutowy program "Słodko i wytrawnie" jest emitowany od początku grudnia br. od poniedziałku do soboty o godz. 19.55 w TVP 2. Pomysłodawcą formatu była Telewizja Polska. Zaplanowano 20 odcinków.
- Nasza obecność w programie "Słodko i wytrawnie" jest częścią kampanii  "W kuchni z E.Wedel". To nowa inicjatywa, w ramach której marka pokazuje, jak wszechstronnie można na co dzień wykorzystywać produkty z oferty Wedla - mówi Magdalena Kołodziejska, PR manager E.Wedel.
Kampania "W kuchni z E.Wedel" z udziałem znanych vlogerów (m.in. Lekko Stronniczy, Kuba Janowski) przekonuje, że wykorzystując wedlowskie produkty, każdy – nawet rozpoczynający swoją przygodę z gotowaniem – ma szansę stworzyć smaczne potrawy. Działania obejmują m.in. telewizję, Internet i nośniki zewnętrzne. Za kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos, za zakup mediów - OMD.
Program "Słodko i wytrawnie" wspiera kampania na nośnikach zewnętrznych. Ponadto przed i po nim pojawiają się billboardy sponsorskie Wedla.

(DR, 15.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.