Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 15, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska jako marka wyceniana jest na 602 mld dolarów

Wartość marki Polska wynosi 602 mld dol., co daje jej 20. pozycję w rankingu BrandFinance "Nation Brand" – podał "Puls Biznesu".

W ciągu ostatniego roku wartość marki Polska wzrosła o 21 proc. Jest już cenniejsza niż m.in. Austria, Belgia, Norwegia czy Dania.
Najbardziej wartościowe marki narodowe to: Stany Zjednoczone, Chiny i Niemcy. W raporcie BrandFinance "Nation Brand" uwzględniono 100 krajów, na samym końcu uplasowały się: Zambia, Albania i Jamajka. Wartość marek poszczególnych krajów obliczono szacując wartość ich towarów i usług, turystyki, talentu i innowacji. 

(DR, 15.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.