Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Grudzień 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN telewizją 25-lecia

Stacja TVN została uznana „Telewizją 25-lecia” podczas gali finałowej Grand Press 2014. Telewizja TVN znalazła się w gronie czterech Mediów 25-lecia, których redakcje wniosły największy wkład w rozwój wolnych mediów i dzięki którym polskie dziennikarstwo stało się zawodowe, profesjonalne, a także rozwinięte technologicznie.

Nagrody "Media 25-lecia" to specjalne wyróżnienie, które ogólnopolski miesięcznik dziennikarski „Press” przyznał w tym roku z okazji rocznicy wyborów parlamentarnych z 4 czerwca 1989 roku. W kategorii telewizja Medium 25-lecia został TVN. Nagrodę w imieniu TVN odebrał Mariusz Walter, jeden z założycieli TVN i honorowy prezydent Grupy ITI.

W filmie poprzedzającym wręczenie nagrody przedstawiono następujące uzasadnienie decyzji o przyznaniu stacji TVN tytułu „Telewizji 25-lecia”:

„W kategorii telewizja Medium 25-lecia został TVN. Założona w 1997 roku przez Mariusza Waltera i Jana Wejcherta telewizja TVN zmieniła nie tylko polski rynek telewizyjny, ale przede wszystkim dziennikarstwo telewizyjne. Program informacyjny „Fakty” ustanowił nowy standard prezentowania newsów, do którego konkurenci starali się potem równać. Obok wprowadzania nowych rozrywkowych formatów telewizyjnych, TVN postawił na dziennikarstwo – informacyjne, interwencyjne i śledcze. TVN stał się kuźnią talentów. To tu swoje umiejętności rozwinęli szczególnie Katarzyna Kolenda – Zaleska, Tomasz Lis, Kamil Durczok, Bogdan Rymanowski. To na antenie TVN objawili się tacy dziennikarze jak Marcin Pawłowski, Tomasz Sekielski, Marek Nowicki, Jakub Sobieniowski, Krzysztof Skórzyński, Marzanna Zielińska, Maciej Mazur i wielu innych. Programy „Uwaga!” i „Superwizjer” to dziś wizytówka dziennikarstwa śledczego w polskiej telewizji. Z TVN pochodzi aż sześciu Dziennikarzy Roku. Od początku konkursu Grand Press reporterzy tej stacji zdobyli czternaście nagród – za: newsy, dziennikarstwo specjalistyczne, śledcze i za reportaże.”

Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN S.A. powiedział: „Tytuł Telewizji 25-lecia to dla nas bardzo ważna i wyjątkowa nagroda. Traktujemy ją jako wyraz uznania za całokształt naszych starań i dążeń do dzisiejszej, wiodącej pozycji TVN na polskim rynku telewizyjnym. Od 25 lat wyznaczamy trendy, stanowimy wzór jakości i punkt odniesienia dla konkurencji. Dostrzegają to widzowie, ale również branża. Dziękujemy za to wyróżnienie.”

Tytuł „Telewizji 25-lecia” to kolejne wyróżnienie dla telewizji TVN w podsumowaniach dotyczących dwóch ostatnich dekad w polskich mediach. W styczniu br. w raporcie specjalnym wydanym z okazji 20-lecia miesięcznika „Media & Marketing Polska” TVN został uznany za Nadawcę 20-lecia.

W corocznym konkursie Nagród Grand Press dziennikarze TVN, Bertold Kittel i Jarosław Jabrzyk, otrzymali nagrodę za najlepszy materiał dziennikarski mijającego roku w kategorii dziennikarstwo śledcze - „Jak zorganizowaliśmy przemyt broni dla prorosyjskich separatystów”, w którym wraz z Jankiem Kroupą (Česky Rozhlas Radiožurnál) poprzez dziennikarską prowokację ujawnili, jak działa nielegalny międzynarodowy handel bronią.

Grand Press to doroczne nagrody przyznawane od 1997 r. przez ogólnopolski miesięcznik dziennikarski "Press" dla najlepszych polskich dziennikarzy prasy, radia i telewizji. Przyznawane są m.in. za: wybitne walory warsztatowe, znaczenie materiału dla opinii publicznej, indywidualny charakter materiału oraz zachowanie standardów etycznych dziennikarstwa.

 
Emilia Ordon
dyrektor public relations i komunikacji korporacyjnej TVN SA

(13.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.