Van Pur wznawia przetarg na obsługę marki piwa Łomża
Firma browarnicza Van Pur, właściciel Browaru Łomża, ponownie rusza z przetargiem na obsługę swojej sztandarowej marki piwa Łomża - wynika z informacji "Presserwisu".
Zaproszenia do udziału w przetargu trafiło już do kilku agencji. Przetarg dotyczy kompleksowej, kreatywno-strategicznej obsługi marki. Van Pur rozpisał taki przetarg w październiku br., startowało w nim pięć agencji. Zwycięzca nie został wyłoniony.
Przez ostatnie dwa lata Łomżę obsługiwała agencja PZL, która wygrała przetarg pod koniec 2012 roku. Umowa z tą agencją już wygasła.
Agencja PZL opracowała platformę komunikacyjną ”łomżing”. Nie wiadomo, czy pomysł ten będzie wykorzystywany w kolejnych kampaniach. PZL nie było na liście agencji zaproszonych do przetargu w październiku.
Media dla Van Pur planuje i kupuje dom mediowy MediaCom.
(AMS, 11.12.2014)
