"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarze TVP w programie promującym Škodę Rapid

Dziennikarze sportowi Telewizji Polskiej prowadzą cykl programów ”Ekojazda z TVP”, w których promowany jest samochód Škoda Rapid z instalacją gazową LPG.

Dwu-, trzyminutowe odcinki oglądać można w TVP 1 oraz na stronach internetowych nadawcy. Program prowadzą dziennikarze sportowi TVP Sylwia Dekiert i Rafał Patyra. – W ramach tego projektu wspólnie zrealizowaliśmy sześć odcinków, których głównym bohaterem była zielona Škoda Rapid z instalacją gazową LPG – informuje Michał Cabaj, kierownik ds. PR w dziale marketingu Škoda (Volkswagen Group Polska). Przekonuje, że celem programu była nie tylko prezentacja  samochodu, ale przede wszystkim propagowanie ekonomicznej i ekologicznej jazdy samochodem.
- "Ekojazda z TVP" to normalny cykl audycji motoryzacyjnych, w którym w sposób rzeczowy przedstawiamy zagadnienia związane z ekologiczną i ekonomiczną jazdą samochodem oraz propagujemy taki styl jazdy - stwierdza natomiast Jacek Rakowiecki, rzecznik Telewizji Polskiej. Jego zdaniem to tylko lokowanie produktu, dzięki któremu "możliwe jest przedstawienie tematu danego odcinka w praktyce".
Czyj był pomysł, aby cykl programów poprowadzili dziennikarze sportowi? – Propozycja padła ze strony Telewizji Polskiej – odpowiada Michał Cabaj. W programie wziął też udział instruktor Škoda Auto Szkoła Radosław Jaskulski.
Jacek Rakowiecki pytany, czy udział Sylwii Dekiert i Rafała Patyry nie podważa ich wiarygodności dziennikarskiej, stwierdza: - Pomimo obecności w audycji samochodów marki Škoda prowadzący nie nawiązują bezpośrednio do cech tych samochodów, a wszystkie wskazówki, czy to dotyczące instalacji LPG, czy też eco drivingu, są uniwersalne i mają zastosowanie do większości marek obecnych na polskim rynku motoryzacyjnym.
Program "Ekojazda z TVP" połączony jest z loterią SMS-ową, w której do wygrania jest samochód Škoda Rapid z instalacją gazową LPG.

(KOZ, 10.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.