"Gazeta Wyborcza" namawia do wysyłania kartek świątecznych

Od dziś do czwartku - od 8 do 11 grudnia br. "Gazeta Wyborcza" będzie się ukazywać z wyjątkowym prezentem dla czytelników - kartkami świątecznymi autorstwa Andrzeja Mleczki. Cztery pocztówki przedstawiają żartobliwe sceny związane z świętami Bożego Narodzenia - są na nich m.in. e-kolędnicy.
"Gazeta Wyborcza" chce w ten sposób zaprosić wszystkich do złożenia bliskim życzeń w tradycyjnej formie. W akcji redakcyjnej, związanej z wydaniem kartek, "Wyborcza" pyta swoich czytelników, od kogo chcieliby dostać kartkę, o jakich życzeniach marzą i czego życzyliby innym, a także przedstawia historię kartki świątecznej, która narodziła się w latach 40. XIX wieku.
Wydania "Wyborczej" z kartkami świątecznymi są promowane: w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Malwina Kaźmierska
specjalista ds. komunikacji korporacyjnej
dział komunikacji korporacyjnej
(08.12.2014)
