Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Grudzień 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" namawia do wysyłania kartek świątecznych

Od dziś do czwartku - od 8 do 11 grudnia br. "Gazeta Wyborcza" będzie się ukazywać z wyjątkowym prezentem dla czytelników - kartkami świątecznymi autorstwa Andrzeja Mleczki. Cztery pocztówki przedstawiają żartobliwe sceny związane z świętami Bożego Narodzenia - są na nich m.in. e-kolędnicy.

"Gazeta Wyborcza" chce w ten sposób zaprosić wszystkich do złożenia bliskim życzeń w tradycyjnej formie. W akcji redakcyjnej, związanej z wydaniem kartek, "Wyborcza" pyta swoich czytelników, od kogo chcieliby dostać kartkę, o jakich życzeniach marzą i czego życzyliby innym, a także przedstawia historię kartki świątecznej, która narodziła się w latach 40. XIX wieku.

Wydania "Wyborczej" z kartkami świątecznymi są promowane: w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Malwina Kaźmierska
specjalista ds. komunikacji korporacyjnej
dział komunikacji korporacyjnej

(08.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.