Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydatki na reklamę żywności większe niż na reklamę leków

Dane z okresu 24.11.2014 - 30.11.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 12,63%
2 TVP1 12,32%
3 Polsat 11,46%
4 TVP2 9,84%
5 TVN7 3,53%
6 TV PULS 3,25%
7 TV4 3,00%
8 TVN24 2,77%
9 TVP INFO 2,69%
10 Puls 2 1,56%
11 Polsat2 1,43%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,32%
13 TVP Seriale 1,21%
14 TVP Regionalna 1,08%
15 TV6 1,01%
16 TVP Rozrywka 0,96%
17 Polsat News 0,95%
18 TVP ABC 0,80%
19 TVN Style 0,69%
20 Cartoon Network 0,67%
  Inne 26,83%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-11-24 20:45:51 6 975 19,61%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-11-26 20:45:58 5 357 15,06%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-11-27 20:31:18 5 087 14,30%
4 TELEEXPRESS TVP1 2014-11-24 17:00:07 4 965 13,96%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2014-11-30 19:30:07 4 807 13,52%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-11-25 20:08:19 4 352 12,24%
7 FAKTY TVN 2014-11-27 19:00:06 4 013 11,28%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-11-30 20:01:57 4 007 11,27%
9 PROGNOZA POGODY TVP1 2014-11-30 20:14:52 3 869 10,88%
10 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - KUUSAMO TVP1 2014-11-29 15:30:55 3 785 10,64%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(08.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.