Jacek Gadzinowski nie pracuje już z Brand Tube
Jacek Gadzinowski nie jest już partnerem i dyrektorem strategii w agencji BrandTube (G7 Media), która prowadzi działania dla marek w serwisie YouTube.
- Na decyzję miała wpływ rozbieżność wizji, poza tym chcę rozwijać własne projekty - tłumaczy Gadzinowski. - W 2015 roku planuję zrealizować kilka projektów międzynarodowych, związanych z turystyką, technologiami oraz sportem.
Gadzinowski w Brand Tube odpowiadał za budowę sieci partnerskiej, współpracę z vlogerami oraz rozwój i strukturyzację rynku wideo w Polsce. Ma wieloletnie doświadczenie marketingowe zarówno po stronie klienta, jak i agencji reklamowych. Pracował m.in. w agencji Kalicińscy.com, Momentum (McCann Worldwide), sklepie internetowym Agito.pl, PTC Era (obecnie T-Mobile), Onet.pl - Play It, współpracował z portalami Valhalla.pl i Załoga G.
Agencja Brand Tube odmówiła komentarza i nie odpowiedziała, kto zastąpi Gadzinowskiego. CEO Brand Tube jest Inez Białobrzeska.
(DR, 08.12.2014)
