Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas PR Warsaw z trzema Złotymi Spinaczami

(fot. zlotespinacze.pl)

W 12. edycji konkursu Złote Spinacze nagrodzono najlepsze polskie kampanie public relations. Aż trzy statuetki trafiły do agencji Havas PR Warsaw.

Do konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations zgłoszono w tym roku 232 projekty. 49 jurorów przyznało 76 nominacji w 14 kategoriach głównych, dziewięciu sektorowych i dwóch specjalnych. Ostatecznie przyznano 25 nagród.

Najwięcej, bo trzy Złote Spinacze zdobyła agencja Havas PR Warsaw. Nagrodzono jej projekty w kategoriach: Kampania społeczna (za kampanię "Zobacz cukrzycę - redefinicja cukrzycy" dla Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej), Komunikacja wewnętrzna ("Zarażamy ciekawością" dla Orange Polska) oraz w kategorii sektorowej Technologia, IT, telekomunikacja ("Mistrzowie kodowania" dla Samsung Electronics Polska).

Po dwa Złote Spinacze zdobyły agencje: Hill+Knowlton Strategies (za kampanię "Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem" w kategorii PR korporacyjny i kategorii sektorowej Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka), Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants wraz z Mondelez Polska (za kampanię "Prince Polo w 100% polskie, kultowe na Islandii" w kategorii PR produktu i "belVita - stworzona na śniadanie" w kategorii Media Relations), Citybell Consulting ("Debata Europa Cafe" dla Komisji Europejskiej w kategorii Event społeczny oraz "Apetyt na region. Podkarpackie smaki" dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w kategorii sektorowej Sport, turystyka, rekreacja), Headlines Porter Novelli (za kampanię "MasterCard ćwierka dla WOŚP" w kategorii Social media i w kategorii sektorowej Finanse), Publicon ("#onedayinwro - robimy InstaMovie!" dla społeczności Instagramers Wrocław w kategorii PR miejsca, miasta lub regionu oraz "Dick Dobrowolski, czyli "how to spin, how to win" w kategorii sektorowej NGO i sektor publiczny).

Agencja Imago PR zdobyła również nagrodę w kategorii PR miejsca, miasta lub regionu (ex aequo z agencją Publicon), a także w kategorii specjalnej Efektywność za kampanię "Zaangażujmy Śląsk" zrealizowanej na zlecenie Urzędu Miasta Katowice. W drugiej kategorii specjalnej - Kreatywność - Złotego Spinacza odebrała agencja Telma Communications i firma Atlas za kampanię "Zrobimy Cię na Biało".
Jury przyznało także nagrody w kategoriach: Public Affairs i lobbying agencji Kobold Public Relations (za kampanię "Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW!"), Launch nowego produktu, usługi lub firmy agencjom On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl ("Zarobki bez tabu"), Corporate Social Responsibility agencji Garden of Words i Tesco Polska ("Tesco dla szkół - Talent do niemarnowania"), Bussiness-to-Bussiness PR dla Biura Podróży Reklamy ("Podziel się tym, co masz najlepszego - Wprowadzenie na rynek platformy Charytatywni.allegro.pl"), PR finansowy i relacje inwestorskie dla InnerValue - departamentu relacji inwestorskich firmy InnerCorp ("Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software"). Jury nie przyznało nagrody w kategorii Event komercyjny.

W kategoriach sektorowych Złote Spinacze przyznano także w działach: Uroda i zdrowie - usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne firmie Polpharma (za kampanię "Ciśnienie na życie"), Sektor spożywczy - Zakładom Tłuszczowym "Kruszwica" SA ("Z Kujawskim pomagamy pszczołom"), Media i styl życia - agencji Go Culture ("Oglądam, czuję, myślę - młodzi w kinie") oraz w kategorii Kultura Agencji - Allegro ("Audioriver 2013").

(JS, 07.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.