Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CAM Media i trzy inne agencje walczą o budżet reklamowy Poczty Polskiej

Young & Rubicam, Eskadra, CAM Media i DDB Warszawa startują w przetargu na kompleksową obsługę Poczty Polskiej - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Umowa zawarta z wybraną agencją będzie obowiązywać do końca grudnia 2016 roku. Wstępny budżet na działania to 9,74 mln zł. Agencja przygotuje koncepcję kreatywną kampanii reklamowej, spoty dla telewizji i radia, reklamy prasowe, internetowe, outdoorowe oraz eventy i działania niestandardowe.
Obecnie Pocztę Polską obsługuje CAM Media (spółka wybrana w ub.r. w przetargu).

(AMS, 06.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.