Frisco.pl sprzedaje produkty wprost z plakatów w metrze
![](/images/contents/photo_37876_1456634290_big.jpg)
Tak wygląda supermarket Frisco.pl (fot. materiały prasowe)
Frisco.pl na stacji Centrum warszawskiego metra prowadzi wirtualne supermarkety. Zakupy zamawia się poprzez aplikację w smartfonie, wybierając je z plakatów.
Na ścianach stacji pojawiły się plakaty z artykułami pięciu znanych producentów, które można zamówić do domu za pomocą urządzeń mobilnych. Są to tzw. wirtualne supermarkety, w których robi się zakupy za pośrednictwem nadajnika o nazwie beacon. Komunikuje się on ze znajdującymi się w pobliżu smartfonami, na których włączona jest aplikacja Frisco - i wysyła mobilny kupon na zakupy. Za pomocą telefonu można go od razu zrealizować, będąc w metrze. Każdy plakat to odrębny e-sklep. Na stacji Centrum w Warszawie działa więc w ten sposób piekarnia z produktami Putka czy cukiernia z produktami A.Blikle. Z grafik można zamówić też owoce, warzywa i wędliny.
Za wdrożenie koncepcji beaconów w metrze i aplikacji Frisco.pl odpowiada Witchcraft Studios. Działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
(DR, 04.12.2014)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)