Pióra Roku za pisanie dla firm, instytucji i marek
Stowarzyszenie Content Marketing Polska zorganizowało konkurs, w którym nagrodziło teksty tworzone na potrzeby firm, instytucji i marek.
Nagrodę Pióro Roku za Wpis Roku przyznano ex aequo tekstom: „Drugie życie opakowań PAT&RUB” Marty Ziubińskiej (NaturalnyBlog.pl firmy PAT&RUB), „Salvadore Dali – biżuteria” (Rosenthalblog.pl) i „Jak optycznie powiększyć wnętrze za pomocą fototapet?" Magdaleny Zięby (Pixers.pl).
W kategorii Publikacja dla pracowników – Człowiek nagrodzono (też ex aequo) artykuły: „Historie opowiadane zdjęciami” Marty Czarnik-Starypan (magazyn „Biromaniak” Grupy Żywiec) i „60 sekund w żywiole” Urszuli Sawickiej (magazyn „GO!” Getin Noble Bank). W kategorii Publikacja dla pracowników – Wydarzenie nagroda główna przypadła tekstowi „Święto o złocistej barwie” Marty Czarnik-Starypan („Biromaniak”). Nagrodę w kategorii Publikacja dla pracowników – Firma otrzymał artykuł „Przygody w PepsiCo Town” Eweliny Jamki (magazyn „Power of One” PepsiCo), a w kategorii Publikacja dla klientów - Firma nagrodzono (znów ex aequo) teksty Zdzisławy Górskiej-Nieć („Agros Magazyn”): „Picasso prosto z pola” i „Siła marzeń”. W kategorii Publikacja dla klientów - Marka nagroda główna przypadła artykułowi „Riposta do AdBustera” Łukasza Ludkowskiego.
Nagrody przyznawało jury w składzie: Jacek Wasilewski (Uniwersytet Warszawski), Kinga Kubiak (Proto.pl), Teresa Kruszona („Gazeta Wyborcza”) i Dominik Kaznowski (Blogifirmowe.com).
Konkurs Pióra Roku organizowany jest od 2012 roku.
(AMS, 04.12.2014)
