Szykuje się przetarg na obsługę reklamową Żywca

Grupa Żywiec planuje rozpisanie przetargu reklamowego na obsługę marki Żywiec - wynika z informacji "Presserwisu".
Agencje reklamowe otrzymują od Grupy Żywiec zaproszenia do prezentacji. Na tym etapie do żadnej agencji nie trafił jeszcze konkretny brief. - Planujemy przegląd agencji kreatywnych - potwierdza Aneta Gołda, brand PR manager Grupy Żywiec.
Z informacji "Presserwisu" wynika, że umowa Grupy Żywiec z agencją DDB Warszawa, dotycząca obsługi marki Żywiec, wygasa z końcem 2014 roku. Agencja opracowała ostatnio serię spotów "Żywieckiej Kroniki Filmowej". - Agencja DDB jest oczywiście numerem jeden na naszej liście. Ostatnie trzy lata to okres naszej owocnej współpracy skutkującej rosnącymi wskaźnikami sprzedaży i postrzegania marki Żywiec - stwierdza Aneta Gołda.
(AMS, 03.12.2014)
