Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żywiec promocję nowego piwa powierza Brand Partnership Discovery Media

Grupa Żywiec w kampanii informuje o nowej marce piwa - Żywiec APA.

Żywiec APA to według browaru "intensywnie chmielowe piwo typu Pale Ale z wyczuwalną nutą cytrusową". Działania reklamowe wspierające jego sprzedaż od wczoraj prowadzone są w największych ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Dodatkowym wsparciem są działania w Internecie i punktach sprzedaży.

Kreację spotu przygotował dział Brand Partnership Discovery Media. Produkcją zajął się dom produkcyjny Timecode. Media zakupił dom mediowy MediaVest. Za działania PR odpowiada TBWA PR.

(DR, 02.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.