Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 01, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP uruchomi darmowy serwis VoD dla płacących abonament

W obecnym serwisie VoD telewizji publicznej część treści jest płatna

Telewizja Polska przygotowuje Strefę Widza - serwis wideo na żądanie (VoD) dla osób płacących abonament radiowo-telewizyjny. W nowym serwisie bezpłatne będą też treści premium.

Już w działającym obecnie serwisie VoD.tvp.pl Telewizja Polska wiele materiałów udostępnia bezpłatnie. Za inne – np. przedpremierowe odcinki seriali czy filmy fabularne – trzeba jednak płacić. W Strefie Widza wszystkie materiały wideo będzie można oglądać bez opłat. Ale skorzystają z tego tylko osoby regularnie opłacające abonament radiowo-telewizyjny. Logując się do serwisu, trzeba będzie podać numer abonenta (osiem ostatnich cyfr numeru rachunku wpłat abonamentowych). Weryfikacja, czy użytkownik nie zalega z abonamentem, ma się odbywać co miesiąc.

Czy TVP spodziewa się, że dzięki temu więcej osób zacznie płacić abonament? - Nie traktujemy tego jako złotego środka zaradczego na to, że 90 procent Polaków nie płaci abonamentu, choć bardzo bylibyśmy zadowoleni, gdyby ta usługa była dla kogoś zachętą – odpowiada Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. - Chcemy po prostu w ten sposób podziękować tym, którzy wbrew powszechnej "modzie" nadal uczciwie i konsekwentnie płacą na media publiczne – dodaje.

Serwis wystartuje w najbliższy piątek 5 grudnia i ma oferować ponad 36 tys. materiałów wideo. Będą jednak zawierały reklamy.
Po uruchomieniu Strefy Widza zasady udostępniania materiałów w dotychczasowym serwisie VoD telewizji publicznej mają być takie jak dotychczas.

(RUT, 01.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.