Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 22, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Universal McCann zdobył budżet firmy Soraya

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na zakup i planowanie mediów dla producenta kosmetyków Soraya SA, firmy należącej do amerykańskiego koncernu Alberto-Culver Company.

Do przetargu, który nadzorował Instytut Audytu Mediowego, firma zaprosiła pięć domów mediowych, m.in. Media Direction OMD oraz Carat Polska, który dotychczas obsługiwały firmę - sieć Carat obsługuje Alberto-Culver na innych europejskich rynkach.

(MŁ, 22.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.