Browar Pilsweiser w kampanii informuje, że nie nazywa się już Pilsweiser

Etykiety piwa marki Pilsweizer zostały ujednolicone
Browar Pilsweiser w ramach rebrandingu wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, logotypy, nazwy poszczególnych rodzajów piwa i ich etykiety. O zmianach informuje kampania reklamowa.
Pilsweiser zmienia markę parasolową dla całego portfolio piwa wytwarzanego w tym browarze na Pilsweizer . W ramach rebrandingu etykiety piwa marki Pilsweizer zostały ujednolicone - poszczególne rodzaje mają inną kolorystykę i motywy graficzne. Uruchomiona została także nowa strona korporacyjna browaru.
Akcji rebrandingowej towarzyszy kampania reklamowa, obejmująca stacje radiowe (m.in. Złote Przeboje, Rock Radio), prasę regionalną i Internet.
"Celem rebrandingu jest zarówno odświeżenie marki i odróżnienie jej od konkurencji, jak również możliwie najmocniejsze wizualne odróżnienie piwa Pilsweizer od produktów konkurencji i silne »zaistnienie na półce«" - tłumaczy cytowany w komunikacie prasowym Andrej Chovanec, dyrektor marketingu oraz członek zarządu Browaru Pilsweiser.
Przygotowaniem identyfikacji wizualnej zajęła się krakowska agencja Teren Prywatny. Za kreację kampanii i zakup mediów odpowiada Browar Pilsweiser.
(DR, 25.11.2014)
