Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 22, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większy dział marketingu Ambry SA

Małgorzata Babicz dołączyła do działu marketingu firmy Ambra SA, producenta i dystrybutora wina i napojów.

Na stanowisku junior brand manager będzie odpowiedzialna za markę Piccolo (bezalkoholowy napój gazowany dla dzieci). Do Ambry przeszła z Johnson & Johnson Poland, gdzie przez ostatnie półtora roku pracowała na stanowisku marketing trainee i odpowiadała za marki Neutrogena, Clean & Clear i Bebe. Dział marketingu Ambry liczy obecnie trzy osoby.

(MŁ, 22.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.