Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większe wpływy DFF w 2005 roku

Agencja reklamowa DougFaberFamily odnotowała w 2005 roku wzrost sprzedaży z 10,1 do 12,7 mln zł (o 25,7 proc.).

Wzrost agencja zawdzięcza nowo pozyskanym klientom: DomBank, Knorr (Unilever Polska SA), Śnieżka SA, Melissa Primo Gusto, Vaillant, Saunier i z końcem roku BMW Polska. Agencja kontynuowała i poszerzyła współpracę z dotychczasowymi klientami - m.in. Jelfą SA, Finlandią Polska, Getin Bankiem SA, Perfetti Van Melle, BRE Leasing i Browarem Belgia. DFF zatrudnia obecnie 51 osób.

(MŁ, 21.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.