Średnio 2,08 mln osób oglądało "Kto poślubi mojego syna?" w TVN
W finałowym odcinku uczestnicy "Kto poślubi mojego syna?" z grona pań wybierali tę jedyną (fot. Piotr Mizerski/TVN)
Program reality show "Kto poślubi mojego syna?", który zadebiutował w jesiennej ramówce TVN, gromadził średnio 2,08 mln widzów. Stacja nie wyklucza jego kontynuacji jesienią przyszłego roku.
W reality show "Kto poślubi mojego syna?" matki pomagały synom w wyborze życiowych partnerek. Program był nadawany w środy o 21.30, od 3 września do 12 listopada. Najwięcej widzów – 2,58 mln - przyciągnął odcinek finałowy. Niewiele mniej osób - 2,5 mln – oglądało pierwszy odcinek reality show. Trzeci pod względem popularności był odcinek z 22 października – 2,16 mln widzów.
Średnio w czasie emisji tego programu TVN miał 15,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 17,7 proc. w komercyjnej 16-49. W obu grupach stacja wyprzedza konkurencję: TVP 2 miał w tym paśmie 14,7 proc. udziału (10,7 proc. w grupie komercyjnej; w pierwszym tygodniu stacja emitowała wtedy film, potem scripted docu "Na sygnale"), Polsat – 10,3 proc. (14,2 proc.; w pierwszym tygodniu film, potem show "Top Chef"), a TVP 1 – 9,9 proc. (8,7 proc.; mecze na zmianę z pasmem filmowym).
Ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie "Kto poślubi mojego syna?" TVN uzyskał 14,38 mln zł (cennikowo, bez uwzględnienia rabatów).
- Program na pewno nie wróci do ramówki wiosną przyszłego roku – mówi Bogdan Czaja, wicedyrektor TVN ds. programowych. - Niewykluczone jednak, że będziemy go kontynuować jesienią – dodaje.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 14.11.2014)










