PMPG Polskie Media zastąpi Platformę Mediową Point Group

Logo PMPG Polskie Media SA
Platforma Mediowa Point Group SA zmieni nazwę na PMPG Polskie Media SA.
Wczoraj zgodziło się na to nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki. Nowa nazwa, która będzie obowiązywała od momentu rejestracji zmian w KRS, ma podkreślać polskie pochodzenie i kapitał spółki, a jednocześnie nie odcinać jej od historii PMPG. ”Zainspirowała nas historia zmiany nazwy i marki KGHM Polska Miedź” – stwierdził w komunikacie Michał M. Lisiecki, prezes i główny akcjonariusz PMPG.
Spółka zapowiedziała zmianę nazwy w połowie października br., kiedy nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy zdecydowało o scaleniu jej akcji 10:1. Dzięki temu spółka będzie mogła wydostać się z Listy Alertów na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Platforma Mediowa Point Group powstała w 1997 roku. Pośrednio jest wydawcą dwóch tygodników: ”Wprost” i ”Do Rzeczy”.
(KOZ, PR, 14.11.2014)
