Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Rzeczpospolita" w Internecie odsłoniła wersję beta

(fot. beta.rp.pl)

Od wczorajszego wieczoru internetowy serwis „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) ma nową odsłonę. Nowa Rp.pl działa w wersji beta równolegle z dotychczasowym serwisem.

Nowa strona Rp.pl w wersji beta (pod adresem beta.Rp.pl) działa równolegle z dotychczasową. Jest przygotowana w technologii responsywnej (dostosowuje się do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana). Wersja beta nie oferuje jeszcze wszystkich treści, które zamieszczone są na Rp.pl. - To testowa wersja. Będziemy ją dopasowywać i zapełniać treściami zgodnie z sugestiami internautów. Wersja beta powstała w technologii firmy MPP Global Solutions, która stworzyła paywall m.in. dla „The Times” – mówi head of digital Gremi Business Communication Marcin Kowalczyk.

Wydawca, by zachęcić użytkowników do dzielenia się opiniami, oferuje im czasowy (14-dniowy) dostęp do wszystkich treści w swoich serwisach i archiwum „Rz”. Korzystanie z nich wymaga jednak rejestracji. - Liczymy na feedback ze strony użytkowników. Chcemy, by ich opinie miały wpływ na ostateczny kształt Rp.pl – mówi prezes GBC Dariusz Bąk.

Wydawca ma nadzieję, że uproszczony wygląd strony zachęci do korzystania z niej także czytelnika papierowych wydań. - Chcemy, by czytelnik papierowej „Rzeczpospolitej” widział w serwisie uzupełnienie jej treści, a także by internauta zachęcony tym, co widzi w serwisie, sięgał po tradycyjne wydanie – dodaje Bąk.

Wydawca testuje narzędzia do personalizacji treści. - Stawiamy na zaawansowane narzędzia technologiczne, które na zasadzie algorytmów będą gromadziły dane o tym, co wybierają użytkownicy, by dostarczać im treści spójne z ich zainteresowaniami - podkreśla Kowalczyk.
Liczba materiałów wideo ma się zwiększać. - Stawiamy na prezentację treści multimedialnych i chcemy ten dział wzmacniać dzięki współpracy z Wirtualną Polską – zaznacza Bąk.

Pracami nad wprowadzeniem nowej wersji strony kierował od strony technologicznej Marcin Kowalczyk, od strony redakcyjnej - zastępca redaktora naczelnego „Rz” Bartosz Węglarczyk przy współpracy z dyrektor marketingu GBC Anetą Rumniak.
W pierwszej odsłonie nowej strony nie ma reklam, ale później pojawią się nowe formaty reklamowe.

 

(MAL, 13.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.