Piwowarzy bohaterami kampanii reklamowej piwa Bosman

„Moje życie. Moja pasja” to nowa kampania Bosmana
Carlsberg Polska startuje z kampanią billboardową marki Bosman pod hasłem „Moje życie. Moja pasja”.
Udział w kampanii bierze dwóch piwowarów z Browaru Bosman, którzy spełniając swoje pasje, realizują się zawodowo. Głównym bohaterem kampanii jest Mariusz Polewka, który wybrał browarnictwo wbrew górniczym tradycjom rodzinnym i otoczeniu, w którym wyrastał. W kampanii billboardowej udział bierze także Sebastian Sienkiewicz z Browaru Bosman, który wybrał pracę w browarze, kierując się zamiłowaniem do piwowarstwa.
Kampania prowadzona będzie do końca listopada br. przy wykorzystaniu billboardów na terenie Szczecina i jego okolic. Autorem kreacji jest agencja LSCG. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD MediaDirection. Autorem zdjęć jest Paweł Smoliński.
(AMS, 12.11.2014)
