„Zwrotka” Żywca najlepszą kampanią internetową w konkursie Mixx Awards
Gala Mixx Awards (fot. materiały prasowe)
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wyłonił najlepsze polskie kampanie interaktywne zgłoszone do konkursu Mixx Awards.
Statuetkę Best in Show dla najlepszej kampanii w Internecie, a także nagrodę Innovation Awards otrzymała „Zwrotka” Żywca, stworzona przez agencję Gong. Agencją roku została VML Poland, której kampania przygotowana wspólnie ze Starcom Mediavest Group „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” została uznana za najlepszą spośród kampanii wizerunkowych. Najlepszym Domem Mediowym został Havas Media, a Marketerem Roku - mBank. Tytuł Człowieka Roku otrzymał Michał Brański, członek zarządu grupy o2.
Do konkursu zgłoszono 134 projekty, które oceniano w 13 kategoriach znajdujących się w dwóch obszarach: Strategies & Objectives oraz Tools & Tactics. W obrębie pierwszego obszaru oceniano: kampanie wizerunkowe, wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew, lojalność wobec brandu, kampanie społeczne i non profit. Z kolei w obszarze Tools & Tactics ocenie poddano: marketing społecznościowy, gry, wideo online, branded kontent, kampanie crossmediowe, zastosowanie telefonów komórkowych/tabletów, aplikacje mobilne, stronę brandową.
(IKO, 12.11.2014)










