Agencja Arip w przyszłym roku zmieni nazwę na Hi
Agencja reklamowa Arip na początku 2015 roku planuje zmienić nazwę. Finalna nazwa nie została jeszcze wybrana, ale według Jarosława Radeckiego, jej managing directora, najbardziej prawdopodobna jest "Hi".
- Nazwa Arip nie jest najszczęśliwsza - przyznaje Radecki - Nikt już nie pamięta, że to skrót od "Agencja Reklamy i Promocji". Jesteśmy stale pytani, czy na końcu znajduje się litera "P" czy "B".
Zmiana nazwy nie będzie się wiązać ze zmianą oferty, ale ma pomóc agencji w bardziej aktywnym sięganiu po nowy biznes. - Chcemy trochę silniej zaznaczyć obecność na rynku - mówi Radecki. Szczegółów zmian na tym etapie nie podaje.
Arip to agencja typu full service (ATL, BTL, digital). Jej największymi klientami są Bank Pocztowy, Nutricia, Alfa Romeo.
(AMS, 06.11.2014)
